Ljuva toner

"Snodde" nyss hem lite musik till datorn. Musik är så spännande, för en låt kan frambringa så otroligt mycket. Jag kan komma ihåg hur jag mådde senast jag lyssnade, vem/vad jag tänkte på, vart jag var i livet och vart jag lyssnade. Just nu spelar jag Celine Dions Greatest Hits. Falling into you, Think Twice och Power of Love är från mellanstadiet, då jag och Em satt i hennes rum och gosade med hennes marsvin! My heart will go on är högstadiet. Titanic. Gråta i biosalongen för att Leo DiCaprio dör VARJE gång man ser fimen (7 grr dessutom).

Power of love
'Cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can

Lost is how I'm feeling lying in your arms
When the world outside's too
Much to take
That all ends when I'm with you

Så sant. Jag är så lycklig över att jag förstår vad hon menar! 
  7 underbara år!


Kommentarer
Postat av: Soff

Åhh vad den bilden är söööööööt! :) Myspys! Kursen blir bättre, lovar! Kramar i bott!

2008-02-13 @ 04:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0