Nyast!

Jag och S var på hundutställning i Norge fredag till lördag. Jag körde fram och tillbaka, vilket var lite jobbigt - men verkligen värt det! Vi såg jättefina hundar, och grandisarna var helt enorma! Jag var dock helt vansinnig på de norska vägarna som är helt omöjliga att köra på. Upp-ner-höger-vänster-bakåt-framåt! Ska det vara så svårt att anlägga raka vägar? Och tunnlarna sen... Den längsta vi åkte i var 8.8 kilometer lång. Jag fick nästan panik på slutet för det är så ansträngande att koncentrera sig så intensivt så länge. Länge leve de svenska vägarna! Norge har finare miljö dock...

   Vackert!

Natten till lördag fick S & J en liten tjej! hon vägde 2.9 kg och var 47 cm lång! Vi hälsade på när jag kommit hem från Norge, och hon var ju så fin! Hon hade fått mammas mun! Jag längtar tills de kommer hem så jag kan åka och hälsa på lite lättare. Puss på er S & J, det gjorde ni bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0