Tjusiga fisen

Idag har vi köpt ett nytt halsband. Det var ju tvunget att vara rosa, eftersom alla tror att hon är en farlig hanhund. Så är ju inte fallet, då hon oftare är räddare än vad de är...

Såhär fin blev hon:   

Annars då? Skolan är tråkig. Jag har sett fram emot den här kursen för S har sagt att den var så himla bra. Inte än enligt mig... Tråkig föreläsning på måndagen, och tråkigare redovisningar på torsdagen. Suck. Det är inte kul med samma upplägg VARJE vecka. På torsdag kan jag dessutom bara komma en timme för jag har ingen hundvakt. C ska få hem Ombra syster för där hon bor nu så går det inte så bra. Att släppa ihop dem två när den nya tiken inte är hemmstadd känns som att utmana ödet. Läraren är i alla fall förstående, och jag får komplettera. Hon är väldigt snäll som lärare, men kan prata en hel lektion om samma sak, och när folk svara på hennes frågor säger hon "jaha, så du tänker så. Jag tänker såhär..." Så får man ju inte säga! Och pedagogiklärare är hon. Skamligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0