När man ska plugga...

... finns det alltid något roligare att göra. I och med nya tv-köpet efter jul så har vi ju en stor tv över. Idag fick den flytta in i sovrummet, och hamnade på byrån. Den gamla tvn får bo på vinden ett tag tills den passar som typ kökstv eller något. Den är ju bara futtiga 14 tum! Ommöbleringen innebar att burspråket blev nästan tomt (äntligen), och att Snuffes favoritsovplats på lilla tvn försvann. Därför fick jag sätta upp hans gamla hylla ovanför sängen igen. Det tog ungefär 1 minut så låg han där och myste. Fri från Tuss såklart. Det är det bästa med det hela. Tuss fick en låda att sitta och titta ut på. Hon gillar att sitta där och titta på bilarna, sötnosen.

   

Snart dags att åka till havremopparna. De lär vara blöta efter allt det här skitvädret... Jag ska hämta ut mina nya bikinisar oxå. Alltid lika kul at prova nya kläder mitt i lingonveckan (ursäkta detaljerna). Man känner sig alltid på topp i kroppen då med allt extra vatten...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å jag minns vad avundsjuk jag var på ert burspråk när ni flyttade i. Det e verkligen fint.Kram

2008-01-08 @ 20:20:31
URL: http://annas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0