Andra gången gilt...

Glöm vad jag sa. När vi började använda dem inne nu när Harry sover i eget rum, så visade det sig att de inte alls är så bra. Harry kunde hosta, mumla och ligga där alldeles jättevaken utan att den gav ifrån sig det minsta pip... Så, idag lämnade jag tillbaka dem, och bytte till de här istället:


Philips. Bara babyvakt. Först fick jag personalen på Kjell & Company att testa så att de var så känslig som jag ville ha dem (don't mess with mommy!), och när jag sen testade hemma så reagerade de på tvn i ett annat rum. Helt ok! Nu reagerar den till och med när grannarna dundrar med ytterdörren när Harry sover ute i vagnen, och den är ca 3 meter bort. Äntligen!

Inatt sov vårt lilla vilddjur exakt samma som natten innan. Vaknade 1 gång, vaknade och fick mat, och sen somnade han om en kortis. Idag provade jag att ge välling istället för att amma (inte så mycket juice kvar i de små påsarna) men det gjorde ingen skillnad. Då kan jag lika gärna fortsätta amma, det är mysigare! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Ey, du måste skänka mig din e-mail, om du fortfarande vill ha Spotify... ;-D

2009-12-03 @ 16:08:24
Postat av: Johanna

Ja men för sjutton... Jag glömmer ju allt nuförtiden :) [email protected]!

2009-12-03 @ 19:40:17
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Linda

Så är det ju! :-D I know the feeling...

Nu har jag iaf skickat, säg till om du är osäker på hur man gör (men jag är rätt säker på att det står i mailet).

Du kommer att älska Spotify, jag är helt lyrisk över det. Det är det bästa som hänt världen sen..typ hjulet! :-D



Vad oerhört gullig Harry är! Småpojkar har verkligen sin peak av söthet ungefär vid 6 mån. Då vill man ju bara äta upp dem! :-) Och han blev dundersöt i nya frisyren förresten!

2009-12-04 @ 07:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0