Fina, nya saker!

Igår fick jag ju ett paket, och det var det här som var i:

 
En jättefin skylt till barnvagnen, och på baksidan är det fina figurer som Harry kan titta på! Det var två stycken i paketet, och den andra är röd med namnet i guld! Tack Kusin Linda, du är superduktig och jättesnäll! ♥

Idag har vi först fikat hemma hos min mamma och pappa, och sen ätit med dem på stan. Det blev ett besök hos Coffeehouse by George, och jag avnjöt en god sallad med parmaskinka! Harry sov först i vagnen, men lagom till att jag fikade lite till så vaknade han:
 

Innan vi åkte ner på stan hann vi med lite mys med pappa. Det blev Prästens lilla kråka som Harry älskar!

"och en slank han ner i diket!"

Hos mamma och pappa finns också ett jättefint får som de köpte till Harry i England. Det bor hos dem eftersom det har större chans för överlevnad där... Ombra går och tjuvtittar på det ibland när hon tror att vi inte ser, men är nog bra sugen på att busa med det hon också!


Roligaste som hänt idag = Jag har beställt en ny telefon!! Min nuvarande är ju gammal, och har dessutom tappat en knapp. Det blev en Sony W995, och den kommer förhoppningsvis på fredag!


I like it! Den har 8,1 megapixelkamera, och har ett minne på 8 GB! Massor av bilder kommer ju defintivt att tas, och det kommer vara BRA bilder - äntligen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oooj, du skulle veta vilken ångest jag hade hela helgen efter att jag skickat det där. Av någon sjuk anledning var det där det svåraste jag sytt, fastän det ser så fasligt lätt ut att göra. Man tycker ju att det borde vara en riktig peace of cake. Allra svårast var att stryka på texten, vilket du ser klart och tydligt på den röda... Men eftersom du sa att jag skulle skicka båda, så gjorde jag det. Jag provade förresten att hänga andra detaljer runtomkring själva skylten, men det såg för jäkligt ut faktiskt, så det fick bli "less is moore", hehe :-D



Vi tänkte dra förbi Karlstad på fredag eftermiddag, och hoppades att ni kanske är hemma då? Så kanske man får hälsa på?

2009-07-15 @ 19:00:41
Postat av: Johanna

Nej jag tyckte de var jättefina båda två, men den röda var lite tillknöcklad så den ligger på press tills den är platt :)



Klart ni ska komma på fredag! Jag pratade med mamma och pappa och vi sa att vi träffas hos dem. Det är mycket större där för alla vuxna, barn och hund :) Vilken tid tror ni ungefär?

2009-07-15 @ 20:41:13
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Linda

Mjae, vi har inte riktigt bestämt exakt, men kan vi säga runt 16-17-tiden?

Jag kan ju sms:a eller nåt när jag vet lite mer exakt (imorgon alltså). Stämmer mobilnr som står på eniro?



Vad kul att ses! :-)

2009-07-16 @ 12:03:12
Postat av: Johanna

Det stämmer :) Vi hörs imorn då!

2009-07-16 @ 18:32:38
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0