Oh not so happy day

Dagens roadtrip! Vi åkte buss till en stadsdel en halvmil härifrån, och fick nobben i dörren då vaccinet var slut. Vi blev irriterade, och gick hem hela vägen. Imorgon gör vi om proceduren. Vi som ändå är hemma och "ingenting gör om dagarna". Grrrrr... 

Vid hemkomsten inser jag att katten kissat i hela Harrys säng. Igen. Nu är hon gratis. På riktigt. Det finns en adapter man kan köpa som sänder ut lugnande feromoner vilket tydligen ska sluta kissandet, men den kostar en halv tusenlapp i månaden. Inte plats för det just nu i den tighta familjebudgeten. Orka! Projekt! Pälsmössa?

Vill egentligen bara ställa mig i mitten av vardagsrummet och skrika massor av roliga svordomar, och sen gå och lägga mig. Men det går ju inte för sig.

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Du ska nog göra pälsmössa av henne. :-) Nej, men du får nog stänga dom ute från sovrummet, hon kommer ju inte sluta om hon väl har börjat.

2009-11-18 @ 22:43:03
Postat av: Johanna

Jo jag kom till den insikten idag jag med. Sitter och funderar på hur det ska funka rent praktiskt nu bara :) Typ nätdörr kanske så att vi inte behöver stänga in Harry ensam på kvällarna :)

2009-11-19 @ 11:03:42
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0