Harryläget

Imorgon är det dags. Nu får det vara nog med spring på kvällarna. Jag känner mig redo, och tvekar inte en sekund på att det är det enda rätta. Nattätning för Harry - bye bye! Henki tyckte det var lite orättvist att han skulle behöva ta hand om skrikmonstret i två nätter. Att det var synd om honom på något sätt. Om Harry också förståss, men också lite om Henki. Behöver jag förklara vad jag svarade honom? :)

Dagens BVC-besök resulterade ju i två, små hål i min älsklings lår. Det tog inte länge innan han surnade till och febern var ett faktum. Jag hoppas bara att den inte håller i tre dagar som sist. Då blir det inte en rolig helg för Bebi.

Ikväll ska vi också börja med välling. Det var barnmorskans enda bra tips angående att få ner matningen på nätterna. Jag tror dock INTE att det kommer vara någon större skillnad. Kanske ikväll eftersom det är första gången, men inte framöver. Därav det brutala avslutet imorgon.


Mammas busunge


Kommentarer
Postat av: ulli

Men guud vilken söt unge :) Så lik mamma!

2009-10-29 @ 19:33:38
Postat av: Johanna

Om jag bara är hälften så söt som Harry så är jag jättenöjd :)

2009-10-29 @ 20:31:52
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart att den som jobbar ska upp på natten helt rätt!!

2009-10-29 @ 21:43:51
Postat av: Johanna

Fast han jobbar ju inte lördag och söndag så det är ju därför vi tar det på helgen...? Dessutom är det mer hans avsaknad av bröst som gör att det är han som får ta dem två första slitnätterna. Jag skulle ge upp direkt :)

2009-10-30 @ 10:53:09
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0