Baby goodbye!

Mamma är här och övar sig inför lördagkväll. Då ska ju Harrys mamma och pappa ha kalas, och vara sådär vuxna så att bebisar inte får vara med. För första gången. Utan sin bebis. Helt utan sin bebis i flera, långa, odrägliga timmar. Hu. Det ä tur att min mamma är så särskilt bra på att vara mamma, för jag är inte orolig alls. Faktiskt! Det är också lugnande att kalaset går av stapeln ca 1 km från mammas och pappas hus. Typ krypavstånd!

Telefonsamtal:
Jag - Harry är ful, och det är ditt fel.
C - Vadå? Har han på sig mössan???
 Den är ju jättesöt!
Jag - Det spelar ingen roll. Harry hatar den :)

Och jag förstår honom...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nääää, jag tycker han var gullig! :-) Visst är han väl lik Klas på den bilden förresten?

Tröjan var dock underbart fin! Var har du köpt den? (jag vill kopiera dig, hehe sorry, men det är väl ok när det är 35 mil emellan varandra...? Eller? :-D)

2009-09-18 @ 07:11:51
Postat av: Johanna

Tröjan är stickad av min moster, så det blir svårt att köpa den :) Den är stickad i bambu-garn så den är supermjuk och jättefin! Beställ av din mamma? :)

2009-09-18 @ 09:24:30
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Linda

Äh skit också, det ante mig. :-( Ja, jag får väl be mamma, fast egentligen tycker jag att det är bätte att hon vilar när hon väl är ledig. ...kanske inte blir ngn tröja för min del ändå, men fin var den iaf! :-)

2009-09-18 @ 13:53:00
Postat av: Fia

Hahahaha :D vilket roligt inlägg. Hur söt är han inte då? Han ser verkligen ut att hata mössan :D :D Han kanske är lite lik Klas också, faktiskt. :)

2009-09-18 @ 15:33:18
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0