Tjejgäng sökes!

Igår var vi på kräftskiva - igen! :) Det var en väldigt trevlig sådan, med många nya ansikten och många goda skratt. Det är kul och spännande att träffa andras umgångeskrets, och speciellt som igår då tjejgänget hade växt upp/gått i skolan/och säkert gjort massa mer ihop. De verkade vara en väldigt nära, trygg och rolig grupp - och jag blir alltid så glad för de som har det så - och avundsjuk. 

Vilket leder mig till rubriken. Nu menar jag ju inte att jag inte har vänner, utan bara inte vänner som känner varandra. Eller vill umgås med varandra. Det jag gillar hos dem är det de inte gillar hos varandra. Väldigt smidigt... Det är dessutom bara ett fåtal av dem som är "gamla vänner". Mina så kallade bästa vänner från skolan har jag lämnat bakom mig för länge sen. Egoister och översittare var de hela bunten när jag tänker efter. I'm better off without them.

Men jag älskar verkligen de jag har, och allt med dem. Hade de bara alla velat vara i mitt gäng så hade det varit super.

Man kanske skulle köra en egen "My new BFF"? :)



















Nu är det sovdags...


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa, mitt tjejgäng är det bästa i hela världen :) Mysigt att alltid ha någon att prata med. Av fem stycken borde ju nån svara när man ringer :) Jaså, har han feber stackarn. Är det tänderna som är på väg opp? kraaam!

2009-09-14 @ 22:09:11
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kanske kan få platsen i gänget som "Barndomskamraten från andra sidan Vänern?" =)

2009-09-14 @ 22:20:34
Postat av: Johanna

Fia: Nej nu är det något virus som spökar. Var hos doktorn men allt såg bra ut :)



Sofia: Klart du får! Alla behöver en sån :) Det var ju alldeles för länge sen vi sågs bara... :)

2009-09-15 @ 10:55:16
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0