Men nej!

Regnet bara öser ner, och det sätter det första stoppet för besöket på Lillerud. Pappa Henki har för det andra glömt barnets regnkläder på dagis. För det tredje så brukar parkeringen vara på en stor äng, och vid FINT väder så brukar ängen gegga ihop sig och bilda en sorts chokladglass med biltopping som ingen någonsin tar sig ur. För det fjärde så är ju 90 % av upplevelserna utomhus, och om det då spöregnar så tänker jag inte betala över 100 kr för att gå in i ett hus som luktar illa och titta på en gris som bor för trångt. Nej tack.

Vi får ses nästa år, grisen!

Så, enligt all svensk tradition så spenderar vi dagen på.... IKEA! Jag har låtsas ihop ett behov av förvaringslådor, och detta behov måste genast tillfredställas. Harry har låtsas ihop ett behov av att springa bort bland okända människor, och jag antar att han också kommer få som han vill...

Haha! Fanns det sådana här byggsatser att köpa så kanske gubbarna skulle följa med utan tvång!

Kommentarer
Postat av: Soff

J skulle nog lämna tillbaka Billybilen för att han vägrat följa bruksanvisningen och vissa delar saknades ;) Men det vore nåt...

2010-08-29 @ 19:57:21
Postat av: Johanna

Haha! Ja, känner jag Henki rätt så skulle väl jag behöva börja sätta ihop allt fel för att han skulle skruva ihop den så att den väl fungerade i slutändan :P

2010-08-29 @ 20:03:42
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0