Katten

Så var besöket avklarat. Ingen diagnos ställd, för vi ska ta ett kissprov här hemma och lämna in imorgon. "För övrigt ser han mycket bra ut". Det var in & ut på mindre än en timme, och det är extremt snabbt för att vara veterinären. När Ombra skadade tassen fick vi ju vänta 3 timmar innan vi ens kom in till doktorn... Ja herregud.

Jag är så trött så ögonen går i kors. Kanske skulle passa på att sova lite medan Harry sover i vagnen? Henki jobbar ju över, så jag kör ensamskiftet ikväll...

Kommentarer
Postat av: Sofia Ekblom

Hur tar man urinprov på en katt??

2010-01-21 @ 21:18:27
Postat av: Johanna

Man får hem plastkulor som man har i lådan istället för sanden. De suger INTE upp kisset, utan det kan man då fånga upp med pipett eftersom det blir en pöl :)

2010-01-22 @ 11:12:12
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: sofia ekblom

Jaha! Smart! Såg framför mig hur ni satt och höll en liten mugg... =)

Jag har aldrig haft katt, har varit rädd för dem! Men efter att ha gått i terapi (försökt umgås med dem som är snälla) har jag faktiskt börjat bli lite sugen på en! Tyvärr bor vi vid en väg, så jag måste hitta en smart katt!

Kram på er!

2010-01-22 @ 13:50:31
Postat av: Johanna

Ja så trodde jag också att man gjorde :) Klart du ska skaffa kisse, de är ju jättemysiga :) De 3 vi har haft(och har) har alla varit superdundersnälla, så skaffa en kattunge och uppfostra själv. Då är det lättare att lära den vart den ska och inte ska gå ute också :)

2010-01-22 @ 14:41:19
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0