Working girl

Jag sitter och väntar på en sån här, och den behöver jag idag. Skitkass anställningsintervju för ett jobb som jag var sugen på - men sen totalratade på grund av den skitkassa intervjun och den skitkassa intervjuaren och det skitkassa jobberbjudandet. Nej tack. Det störde mig att det var så skitkasst alltihopa, för jag ville verkligen ha det jobbet jag trodde att det var. Hmph. Tog en sväng förbi gamla jobbet och har ordnat så att jag står på "ringa-in-listan" igen. Blev dessutom erbjuden en del jobb där i sommar. Dagen slutade alltså mycket bättre än den började. Yey.

Mycket negg nu, men jag är inne i deppdelen av manodeppet. Med råge. Nu ska jag gå in och styra upp barnet som ligger och sparkar hål i väggen istället för att sova. Chipsen - vart är ni???

Kommentarer
Postat av: Sofia Ekblom

Ånej, jobbigt! hård kram

Jag blir arbetslös i slutet av mars... är också rädd för att hamna i den där deppfasen i manodeppet. Har haft en riktigt fin manisk period nu över julen! :)

Jag tycker att du har än jättefin blogg! Både utseende- och innehållsmessigt! (Vill också ha! men är tyvärr lätt datahandikappad... allt jag lär mig försvinner på något sätt ut ur hjärnan om jag inte har använt kunnskapen på ca en vecka... Gäller även kortkoder och annat som är bra att komma ihåg...)

2010-01-29 @ 13:40:07
Postat av: Johanna'

Jobbigt och bli arbetslös... Hur man ska lösa pengafrågan är alltid det jobbigaste tycker jag... Tack! Skaffa en blogg så fixar jag designen :) Tycker bara att det är roligt!

2010-01-29 @ 19:57:31
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0