Lush-beroende

När vi var i Stockholm i maj så köpte jag min första schampookaka från Lush. Vilken skillnad från vanligt flaskschampoo! Den är inte slut än, fastän det gått snart 3 månader, och den ger håret en helt annan kvalité, plus att det doftar från schampot flera dagar efteråt. Lush är producerat här i Sverige, och är dessutom inte testat på djur! Genom att köpa deras närproducerade produkter sparar man dessutom in all plast från flaskorna som man annars köper nya varje gång. Lush produkter är dessutom bara gjorda av säkert syntetiska och ekologiska/naturliga ämnen. Inte massa extratillsatser som vanligt schampoo innehåller. Tänkvärt!! (Nej, jag är inte försäljare - bara en riktigt nöjd kund!)

Lagom tills vi kom hem från semestern låg detta i brevlådan:


Shampookakan "Karma Komba"


"Jungle Balsam"

Jag var tvungen att slänga mig in i duschen direkt! :)

Har ni provat Lush's produkter?

Kommentarer
Postat av: Sofia Ekblom

Låter ju superbra! Måste testa!

2010-07-18 @ 14:24:32
Postat av: Soff

Ja me! ;) Tack för tipset försäljarn! :D Kram

2010-07-18 @ 15:29:59
Postat av: ulli

Nej aldrig. Men nu blev jag nyfiken!

2010-07-18 @ 19:18:54
Postat av: Hanna

Hej.

Jag har en hudkräm/massagekräm som är ett hjärtan (hårt därifrån) luktar sååååå gott och är helt underbar den kan jag rekomendera!!



MVH Hanna

2010-07-19 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0