Oseriösa Tradera-försäljare...

... gör mig vansinnig. Köpare också för den delen. När jag sålde Harrys kläder för ett tag sedan var det flera som dröjde extra med betalningen, och som inte var lätta att få kontakt med. Jag köpte ju ett par Pax-skor till Harry häromveckan. Auktionen var slut kl 11:00 på måndagen, pengarna satt på hennes konto samma kväll för vi hade samma bank. När jag fortfarande inte fått skorna följande måndag mailade jag, med mycket irriterad ton, och frågade var skorna höll hus. "De ska skickas bums! Det har varit lite mycket senaste tiden" fick jag till svar. Nu har det snart gått en vecka till, och mailet jag skickade idag var inte trevligt någonstans. Senaste tisdag ska jag ha skorna, annars pengarna tillbaka. Ska det vara så svårt?

Henki och hans meckar-kumpaner har blivit blåsta en hel del på e-bay och andra sidor, men då rör det sig om stora summor pengar. Inte farao blåser man någon för 86 kr?

Kommentarer
Postat av: ulli

Fan va trist... Hon kanske har ångrat sig? Vill behålla skorna men vet inte hur hon ska lösa situationen?

2010-07-03 @ 08:58:43
Postat av: Johanna

I vilket fall så är hon fortfarande oseriös nog att inte skriva det, och nu svarar hon inte ens på mail. Sjukt irriterande!

2010-07-03 @ 15:52:42
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0