Dött

Idag övervägde jag seriöst att sluta blogga. Jag sprutar ur mig roliga inlägg om allt som händer- men eftersom jag inte bor i datorn blir de aldrig publicerade. Min läsarkrets skulle jag kunna räkna upp vid namn tror jag, och efter att ha sett Bambis läsarantal, så är mitt eget en fis i rymden(inte för att jag på något sätt jämställer mig med henne och hennes überblogg). Eller en liten fis bredvid en fis i rymden till och med. Ni vet själva hur aktiva/oaktiva ni är med kommentarer, och det kanske är just så att det jag pubilcerar inte direkt inbjuder till att skriva något om - typ en bild på att vi fikar. "Åh vad gott! vad åt du???" Skulle inte tro det. :) Däremot skulle ni inte dö av att svara på de frågor jag ställer er ibland. Det är faktiskt intressant att veta vad ni tycker!

Som ni ser blev jag lite lack, ja jag skrev just lack, på hela grejen och kände att det kanske är dags att lägga ner innan jag kan räkna läsarantalet på händerna. Fast samtidigt är det ju faktiskt inte för er jag bloggar. Jag bloggar för att tömma mitt huvud på alla knasiga idéer, samtidigt som det liksom blir en dagboksskildring av vårt liv just nu. Därför är det värt för mig att fortsätta, även om inte en endaste själ läser skräpet. 

Nästa vecka börjar min distanskurs, samtidigt som jag går sista veckan på min lärarutbildning. Det ska opponeras och examineras. Samtidigt ska jag hänga på Umeå Universitets distansprogram Moodle (Coolt namn, låter lite emo!) och producera massor av text ihop med en biljard andra studenter som också vill ha pengar under sommaren. Can't wait...


Såhär ser tydligen universitetet ut IRL. Trevligt att veta.


Kommentarer
Postat av: Elina

juudå vi läsereftersom vi är nyfikna på vad ni gör...=) kommenterar vanligtvis inte på någon av bloggar jag läser=)

2010-06-01 @ 21:30:48
Postat av: Tant Marie

Jodå, läser varje dag men tänker att mina kommentarer är väl inget du vill veta...! Har fått flera bra filmtips tack vare dig och tycker du varit superduktig som gjort så bra egen mat åt Harry. Gillar även din vackra vovve!

2010-06-01 @ 22:02:24
Postat av: Fia

Sluta inte! :) LOVAR ATT KOMMENTERA MERA! Och kom ihåg, kul för Harry att läsa igenom när han kan läsa? :)

2010-06-01 @ 22:22:50
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tant Marie: Det är ju jättekul att få veta vad ni tycker om filmerna, och även om filmtipsen!

Fia: Jag har en värkande magkänsla av att Harry kanske inte kommer uppskatta alla bilder och texter om honom... :)

2010-06-01 @ 22:31:32
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi! :D aschdå! Vi borde ses snart! Så Harry kan få sina fina skooor! :)

2010-06-01 @ 23:15:32
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Synd att det är på distans. JAG bor ju i Umeå!! ;)

2010-06-02 @ 11:41:04
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/
Postat av: Anna

bambis blogg läser jag oxå :) hon har ju en del tips där hur man ska få fler läsare oxå :)

2010-06-04 @ 03:18:05
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas examination och sommarkurs går bra! :)

2010-06-04 @ 03:18:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0