Kändisbloggar

Det är alltid intressant att läsa kändisbloggar tycker jag. Det känns som att man får hänga med i deras handväska en stund och se hur de lever sitt liv. Just nu följer jag bara dessa två som kan räknas som "kändisar":


Katrin Zytomierska

Jag gillar verkligen hennes blogg. Den har det mesta som jag gillar: mycket bilder, mycket egna åsikter(!) och mycket uppdatering. Och barn förståss. Det är faktiskt den största faktorn till att jag fortsatte läsa hennes blogg; just att få se henne få barn och hur hon kommer hantera det. Innan Ringo(herregud...) kom till världen var hon mycket bestämd i sina åsikter för hur hon skulle göra och hur det skulle skötas - men nu verkar hon ha fått den knäpp på näsan jag väntade på, och har insett att det finns liksom inte mycket annat att göra än att lyssna till sitt barn. Välkommen till verkligheten! Hon har en skön självdistans, och verkar dessutom vara en riktigt smart och driven affärskvinna. 


Sanna Lundell

Sanna jobbar som journalist, och beskriver sina resor och arbeten lite då och då, annars bloggar hon om sina barn och livet i övrigt. Jag får känslan av att de lever ett ganska schysst liv, hon och Micke Persbrandt. Fina middagar, luncha ute och sen hem och klampa runt i lägenheten med 18 meters takhöjd. Typ. Varför läser jag den här bloggen? Jaa. Hon har en intressant synvinkel på livet, för hon verkar vara totalbohem sitt lyxiga yttre till trots, och det visar sig ibland där i bloggen. Jag har tröttnat lite på den dåliga uppdateringen, men är ändå inne ibland och checkar av.

Tidigare har jag följt Linda Rosing och Natascha Peyre.

Läser ni några kändisbloggar?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag läser båda de två med :-) Sen läser jag också Cecilia Blankens och Alex Schulman. Den sistnämnda är jag själv lite förvånad att jag läser men faktiskt en av de bästa. Skönt att man kan bli lite överraskad av män :-) Du konstigt nog fick jag med mig Harrys vattenkanna i min vagn. Vet inte hur den hamnade där då jag inte vet att jag ens tog i den då jag hade en egen.. Iaf - om du vill ha den och har vägarna förbi vårt hus så är det bara och ta den - den står utanför trappen till ytterdörrn. Annars ses vi snart ändå. Tack för idag! Det var mysigt!

Kram Karin och Alfred

2010-06-16 @ 21:26:50
Postat av: Johanna

Haha! Ja hur farao hamnade den där? :) Vi kan ta det när vi ses nästa gång, Harry kommer INTE sakna den! :) Tack själva!

2010-06-16 @ 22:29:25
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0