Midsommar 2010 i bilder

Att man ska behöva anlita proffessionell fotograf för att få ett normalt kort! :) På alla korten från midsommarafton tittar antingen 2 av 3 bort från kameran, eller så ser vi ut som herreminje. Men här får ni vår midsommar - vare sig vi är snygga eller inte!


På Alsters Herrgård. Harry sov i vagnen, så vi passade på att föreviga oss.


Harry sov HELA 15 minuter innan allt brus från folk och musik gjorde honom för nyfiken.


Självklart lägger jag ut det kortet där jag såg mest normal ut!:) Alsters Herrgård är otroligt vackert, och det får nog bli midsommarfirande där någon mer gång! Vi försökte dansa runt stången, men Harry tyckte alla applåder var jätteläbbiga (övertrött...), så vi stod lite på sidan och sjöng för oss själva istället.



Väl ute i Ölme, fick vi lite mat och sedan var det dags för tipspromenad. Inget skapar illusionen(!) av en liten kula på magen som lite vind under klänningen... Nej, inget syskon på gång, bara lite left-overs från den tidigare gästen! :)


Ombra knäckte en led eller två av leda (moahaha) medan vi väntade på resultatet - som var att jag vann!! 8 rätt av 10 frågor på Sverige! Jag vann en vinflaska, som kanske har turen att få bli uppdrucken inom ett år eller två med tanke på mina alkoholvanor.


Lite väl glad sambo, men annars tycker jag att vi var duktiga nog att beordra fram 3 familjefoton på en dag!

Midsommaren i övrigt gick i glömskans tecken, då vi först glömde Ombras vattenflaska när vi åt på herrgårn. Sedan glömde vi inte bara Harrys barnstol, utan också hans välling och leksaker. Tjiho! Tur att vi har en mycket snäll och lättanpassad son, som gladeligen drack lite mjölk och åt en macka till kvällsmat istället. När vi åt middag satt han i mitt knä med en ask russin. Tur att han har (som ni ser på sista bilden) en hyfsat laid-back stil på livet! :)

Kommentarer
Postat av: Sara & Siri

Härliga bilder !!



Jag tror det är lite annorlunda på Metro.. så jag liksom hittar inte min header sådär att man kan ladda upp den.. tror att den som gjorden lagt in den med kod?



Men annars kan ja fråga den som gjorde den om hon kan ändra bilderna, kanske är enklare och ändra något som man gjort..haha

2010-06-27 @ 08:15:27
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson
Postat av: Johanna

Jo men så är det överallt (med kod), tänkte bara om det gick att utläsa höjd och bredd på bilden ändå :) Ska kika runt lite och se om jag hittar något.Säg till om du vill att jag ska göra den, så löser vi det :)

2010-06-27 @ 08:58:20
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Farscha Kerstin

Fina bilder. Ni verkar att ha haft en bra midsommar. Trevlig sommar på er alla tre.

2010-06-27 @ 11:52:44
Postat av: Iris

Men det var ju jättefina bilder!!! :) Hur gick det med visningen förresten? Kram

2010-06-27 @ 20:02:33
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0