Team Sportia & Midnattsloppet 2010

När jag fyllde år häromveckan önskade jag mig presentkort på Team Sportia. Jag kan lugnt säga att jag fick det jag önskade mig! 3 olika presentkort med stora summor... Så, idag bär det av till Fia för experthjälp!

Jag vill ha:

Nike Lunarglide+! Klart jag ska jogga i ett par sådana här sötnosar!


Ute i spåret behöver man svettas i en snygg Craft-tröja!


Kanske också en sådan här bra vårjoggjacka från North Bend slinker med i kassen!
(alla bilder från Team Sportia)

Varför då alla dessa joggingsaker? Jo, i augusti är det dags för Midnattsloppet 2010. I år springer vi det i Göteborg, och i år har jag ju ingen bebis i magen - så är det bara att ge upp och hänga med! Jag började ju träna inför loppet i Stockholm 2009, men det kom ju som sagt en liten Harry ivägen strax efter att jag väl kommit igång... Jag ser i alla fall fram emot det med skräckblandad förtjusning. 1 mil är ingen lek, men samtidigt så klarar jag lätt av att promenera runt om det skulle vilja sig så illa. Ni får peppa mig i min träning, så att jag kommer igång ordentligt! Så fort det blir lite mer bart på marken sätter jag fart!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Johanna!

Ibland brukar jag surfa in på din blogg. Alltid kul att läsa vad folk har för sig. Vad är det för lopp?! Är det något som många är med i? Jag är sugen på att genomföra några lopp i sommar, vart väldigt intresserad mvh hanna

2010-03-04 @ 16:10:18
Postat av: Johanna

Hej Hanna!

Kul att du läser bloggen!

Det är 1 mil, och går i innerstan på vanliga gator. När de andra sprang förra året har jag för mig att det var över 10 000 som sprang, så det är MÅNGA! Vi var lika peppade fast vi stod på sidan och bara hejjade på! Kolla in länken för mer info, så hoppas jag att vi ses i Gbg i augusti!

2010-03-04 @ 19:47:47
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0