I sjukaste laget

Såklart sitter jag här med den totala förkylningen. Eller ja, jag kan andas lite med den högra näsborren, men annars är det tätt. Halsen är tjock och ond, öronen bultar lite och huvudet känns tungt. Jag tyckte nog att en förkylning skulle vara det bästa peppet inför Vårruset. *ironisk* Får kanske bli att promenera runt istället för att jogga, men vilket antiklimax är inte det! Jag kände mig ju superredo att få jogga.

Henki brukar alltid skämta med mig och säga att jag blir sjuk för att jag super för lite, men den här gången var det nog faktiskt tvärt om...

Har ni några huskurer mot förkylning?


Kommentarer
Postat av: ulli

Önskar jag hade! Har samma sjuka vi, tack o lov har vi inget vår-rus inplanerat ;)

2010-05-17 @ 14:56:13
Postat av: Johanna

Usch då. Jag hatar att vara förkyld, och jag vet att de små får det extra jobbigt då. Vi kanske ska boka in träff nästa vecka då, så är vi friska och pigga då? :)

2010-05-17 @ 15:28:09
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Elin Carlson

Massor av vitlök, honungsvatten med ingefära och frukt!

2010-05-17 @ 17:41:33
URL: http://elinsofiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0