Igår var det återträff...

...för alla som gick 8:an och 9:an på mitt högstadium. Vi träffades i en skabbig lokal, och minglade lite. Dresscoden var "elegant" av någon anledning, och alla var fixade till tänderna. Jag kände igen många ansikten, vilket var roligt! Efter en stund började folk droppa av, och jag gjorde allt för att folk skulle stanna. Vi skulle ju festa - supa - rumla runt - ha världens kväll! Ingen lyssnade... När det bara återstod ett fåtal människor ur min gamla klass (mest killar av någon anledning) så gick vi hemåt. Vi hamnade i en klädaffär, där vi bytte om och sedan gick vidare. Jag minns en kille speciellt som jag hemskt gärna ville prata lite extra med - men han hade hela tiden så bråttom att gå någon annan stans.

Låter det konstigt? Ja, det tycker jag med. Efter klädaffären vaknade jag, och var helt utmattad efter att ha drömt så underligt... :) Inte ens när man sover får man vila sig!

In your dreams, Johanna! Bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Soff

Först tänkte jag. Vafaan nu har jag missat ngt. Nu tänker jag...du är gravid! Aha aha...? o.O :D

2010-09-30 @ 13:25:05
Postat av: Johanna

Haha! Nej, jag drömmer såhär stört i vanliga fall också :) Tro mig, du skulle vara en av de första att få veta isf!

2010-09-30 @ 21:30:21
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0