Pimp my chanterelle, mamma!

Dagens besök på Öppna Förskolan resulterade i svamp. Rättare sagt 2 kantareller och 2 flugsvampar. Av trä. Harry målade halva locket på den stora kantarellen, sen stoppade han penseln i munnen och fick därmed time out från resten av målningen (inte ätbar färg tyvärr...). Han var lika nöjd för det!

När Henki kom hem från jobbet tog vi en sväng till skogen. Jag plockade lite mossa och blåbärsris, och vips så hade jag visst gjort ett litet pyssel! Den här fina krukan ska nu pryda platsen vid vår ytterdörr:

Visst har Harry varit duktig? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint! :)

2010-09-06 @ 22:21:47
Postat av: Sara & Siri

Åhh är ni på ÖF ibland. Va roligt. Vi är ju lediga varje torsdag så kanske ska pallra mig dit nu på torsdag då.. ska du dit då?



Kramar!

2010-09-07 @ 19:23:21
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson
Postat av: Johanna

Nej det blir nog bara den gången, för jag hade en ledig dag, och som det ser ut nu så är jag inte ledig än på några veckor. Säger till om vi är lediga en torsdag så kan vi ju hitta på något!

2010-09-07 @ 19:31:13
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0