Dag 22: Mina vänner

Jag har alltid haft en mindre grupp vänner som jag känner väldigt väl, istället för fler som jag känner ungefär lika mycket. Ska man vara vän med mig så finns det bara några fåtal krav, men som är väldigt viktiga:

♥ I en vänskap är det "ge och ta".
♥ I en vänskap är det viktigt att finnas där för varandra.
♥ I en vänskap får det inte finnas några krav.

Ni vet ju att min allra bästa vän är C. Förutom henne finns också S, som jag känt sedan stalltiden på slutet av mellanstadiet. 15 år i år, kära du! ♥ Mitt fina "tjejgäng" ska icke förglömmas; L, M och A drar med mig ut på partaj, men vi ser också till att träffas in emellanåt. Vi har pluggat tillsammans, och nu är vi lite utspridda i livet - men håller ihop ända!

Förutom dessa underbara flickor, så finns det också två stycken till som spelar väldigt stor roll som stöd i mitt liv. Den ena är Henki. Med honom kan jag prata om allt. Vår relation har i grunden en väldigt stark vänskap, och vi är otroligt likasinnade. Den andra är min mamma. Hon är det bästa stödet en dotter kan ha, och vi pratar med varandra varje dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Soff

Hur söt är inte du då! :)

2011-01-12 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0