Det går bra nu!

Förra veckan var jag på intervju för ett nytt jobb, och idag fick jag reda på att jag fick det! På avdelningen jag jobbar nu så är hösten väldigt osäker, det vill säga om behovet av en extra personal kommer att behövas eller inte - och eftersom jag inte fått några tecken på att det kommer att behövas så tackade jag ja till det här nya!

Det blir en tjänst på 75% på en äldreavdelning på en förskola som ligger i närheten av där jag växte upp. Vikariatet är till årsskiftet, men kommer att förlängas. :) Det är otroligt skönt att kunna slappna av och veta hur hösten ser ut, och att Harry kan fortsätta ha sina lagoma tider på dagis!

Kommentarer
Postat av: Signe

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 06:37:29
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att det inte fungerar.... Vad är det som krånglar? När jag trycker på "knappen" så kommer jag direkt vidare till registreringssidan...

2011-07-11 @ 09:41:20
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0