Harry vill berätta något:


Kommentarer
Postat av: ulli

Ha! Va kul! Jag och Fredrik pratade om er härom dagen och sa: Nu finns det väl inget som hindrar Johanna o Henki att skaffa tvåan, när de köpt och fått i ordning så fint i huset :) Grattis till er alla från oss. Vilken vecka är du i? Mår du bra? Kramar!!

2011-07-05 @ 20:46:31
Postat av: Johanna

Tack! Är i slutet av vecka 11, och mår bättre nu än vad jag här gjort! Trött och illamående, men nu verkar det släppa lite äntligen :)

2011-07-05 @ 21:37:28
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: kusin-Linda

Haha, jag fattade ingenting, för jag läste hans tröjtryck på engelska! Store -broo-något (orkade inte hela långa ordet), =typ affärspartner (lite fritt tolkat, hehe). Hade jag inte läst kommentarerna hade jag fortfarande inte fattat ngt. korkad :-D

Men GRATTIS GRATTIS! Vad härligt! Tänk vad knasigt att vi hade kunnat ligga rätt exakt lika, om det hade hållit hela vägen för mig med. Det hade varit skoj, men sånt är livet.

Men STOOORT grattis igen, vad roligt för er! Guuud vad mysigt med en liten knodd. avis :-)

2011-07-06 @ 04:54:18
Postat av: Elina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

2011-07-06 @ 11:19:45
Postat av: Kusin-Åsa

Men GRATTIS! Jag läste Starborough (typ ett öl va?) och tänkte att det var nån kul barnvariant av "Öl byggde denna kropp" och som istället syftade på att "Öl resulterade i detta barn"

2011-07-06 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0