Jag skulle aldrig klara mig utan min...

...limpistol från Panduro! Den är så liten och behändig, och blir dessutom inte farligt varm - så den är barnsäker också. Gotta love it.

Har man till exempel det delikata problemet med att barnet (och hunden) konstant plockar ur hundens ben och leksaker ur lådan med lock (och att fel individ äter på benen...), så kan man enkelt lösa det såhär:

Kardborreband + limpistol = barnsäkert och hundsäkert lås. Så himla smart!

Eller om saker går sönder; till exempel om locket på din IKEA-förvaring helt plötsligt smäller i golvet - då tar man bara fram sin lilla limpistol och lagar den!

Så gott som ny.

Har du halva svampar hemma, så går det alldeles utmärkt att limma ihop dem också!

Ergo, du behöver ingen händig man så länge du har din limpistol. Kom ihåg det tjejer! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra tips! Jag har lister som jag skulle behöva få upp i ett rum... funkar limpistol där tror du? :)

Ha en bra dag!

2010-09-13 @ 10:12:09
Postat av: Johanna

Klat limpickadollen klarar lister! :) Problemet bli ju bara när du vill ta loss listerna nästa gång, men vem orkar tänka på sånt? :P

2010-09-13 @ 20:18:12
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0