Smal utan träning!

Ja visst låter det som en utopi, men i mitt fall så stämmer det. I alla fall vägen till smal. Jag har inte joggat en endaste meter sedan Midnattsloppet för en månad sedan, eftersom jag blev förkyld direkt efter och knappt blivit frisk sedan dess. Dessutom har Ombra varit opererad och har inte fått gått varken långt eller fort. Men - sedan jag skrev detta har jag gått ner 1 kg till, så nu har jag magiska 8 kg kvar till målvikten. Jag börjar se ljuset i tunneln... :)

Mitt mål med träningen för hösten ser ut såhär:
→ Stallet 2 dagar i veckan. (Ridning eller promenad med hästen för kondition, och hästpyssel som träning för armar och överkropp.)
→ Löpträning 1 dag i veckan.

Det känns som en lagom träning som jag kommer kunna hålla! Har ni några motionsplaner för hösten?



Bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Elina

Duktig du. Jag har ca 10 kg kvar till målvikten. Vi får se vem som når dit först. Vi har också slutat med Bröd, Pasta, Potatis och godis/läsk. 6 veckor och 7 kg lättare=)

2010-09-24 @ 15:53:03
Postat av: Johanna

Jag säger ju det!! :) Grattis!

2010-09-24 @ 19:42:41
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: ulli

Vi har oxå inlett kampen mot kolhydraterna! Tolfte dan idag, 4 cm minskat midjemått!

2010-09-24 @ 21:49:10
Postat av: Fia

Duktigt :) Jag ska bosätta mig på sats hade jag tänkt :P

2010-09-24 @ 22:38:45
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0